Ahmet Yiğit Ağır Nakliyat Şube Müdürü Serhat Doğan, Ahmet Yiğit Ağır Nakliyat’ın tercih edilmesinde birden fazla parametre olduğunu ifade ederek müşterilerine A’dan Z’ye hizmet verdiklerinin özenle altını çiziyor.

Ahmet Yiğit firması 1971 yılında Ahmet Yiğit tarafından kuruluyor. Daha sonra ailenin diğer fertleri firmada görev alıyor. Firma, sürekli kendini geliştiriyor. Firmanın bünyesinde hali hazırda 55 adet çekici, 125 adet farklı tipte yarı römork ve römork ağırlıklı araçlar bulunuyor. Ağırlıklı enerji sektörüne yönelik taşımalar gerçekleştiriliyor.

Tecrübemizi, yeni yatırımlarımızla birleştiriyoruz

Enerji santrali gibi taşımalar yapıyoruz. 250 ton kapasiteli vinçler de firmamızda var. Efes Vinç olarak vinç hizmetleri veriyoruz. Artık müşteriler birden fazlası hizmeti aynı şirketten almak istiyor. Biz de bu konularla alakalı yatırımlarımızı yapıyoruz. Dergimize çok özel açıklamalarda bulunan Ahmet Yiğit Nakliyat Şube Müdürü Serhat Doğan şunları söyledi: “2010 yılında bu ekipmanları taşıyacak çok az firma vardı. Biz, gerekli yatırımları yaparak filomuzu güçlendirdik. Rüzgar santrallerindeki tüm taşımaları Ahmet Yiğit Nakliyat olarak taşıyabilen ender firmalardan biriyiz. Sanayi ekipmanlarını da kendi bünyemizde taşıyabiliyoruz. Trafo, tank, çelik kazan vs. bunları rahatlıkla taşıyabiliyoruz. Uluslararası nakliyat da yapıyoruz. Özellikle komşu ülkelerden Türki Cumhuriyetler, İran, Irak buralarda Ahmet Yiğit her zaman rol almaktadır. İş güvenliği kapsamında özellikle corona-19 sürecinde gerekli tedbirler alındı, bilgilendirmeler yapıldı.

Tercih edilen bir firmayız

Güçlü bir filoya sahip olmamız, her türlü ekipmanı taşıyacak alet ve edevata sahip olmamız bizi cazip kılan bir firma haline getiriyor. Farklı lokasyonlardaki ekipmanları yönetecek kadroya ve ekipmana sahibiz. Müşterilerimize geçmiş zamanda verdiğimiz güveni şimdi de veriyor olmamız bizim sektör aktörlerinden olmamızı beraberinde getiriyor. Merkezimiz Mersin. İstanbul ve İzmir’de şubelerimiz var. Mavi yaka personel sayımız 80, beyaz yaka personel sayımız 40 civarında. 2 tane makine mühendisi arkadaşımız var. Gabari dışı taşımalar yapıyoruz. Burada mühendislik ve fizibilite çalışmaları önemli oluyor. Sektörümüz adına konuşacak olursak yönetmeliğin eski olmasından mütevellit ciddi sorunlarımız olduğunu söyleyebiliriz. Yönetmeliğin modernize edilerek düzeltilmesi gerekiyor.

Cevap bırakın